Saturday, November 22, 2008

HAMPIR 6 TAHUN KU DI UTHM….

Alhamdulillah…akhirnya pembelajaranku di UTHM telah tiba ke penghujungnya…6 tahun bagaikan sedar x sedar….terlalu bnyak sorotan kenangan manis dan pahit…bermula dengan diploma hinggalah ke degree…kalo nk di ceritakan satu persatu kenangan ni…6 tahun akan datang pun x kan abis…erm…apa yg nk dicoretkan sbenarnya…lpas ni da x der masa utk update laman blog ni…so, insyaAllah…menjelang arie2 terakhir di uthm…akanku gunakan sebaik2nya kemudahan tenet ni…kalo da blik kmpg…jgan harap la nk singgah Cyber Cafe…baik guna RM2.50 ni lepak dkat pantai dgn kwn2…mkan kopok… kenyang per perut…haha…

Erm…sbenarnya ader motif lain aku singgah dkat laman blog ni…Cuma nk ucap penghargaan ucpan terima kasih jer…bermula dgn mak n ayh...tq bnyak2..dorongan dan segala nasihat membina..lpas ni nk kejer dulu…sorry…x larat da blajar.. insyaAllah…kalo hati terbuka.. sambung la master…tp bukan masa yg terdekat…

Pensyarah2 yg telah mencurahkan segala ilmu sepanjang pengajian di UTHM…tanpa kalian smua saper la aku ni…bermula hari pertama hingga ke penghujung…bnyak perubahan…tp satu jer...sorryla..BI x pandai2 lg…haha…budak malas belajar cam tu la…dari darjah 1 smpai skrang…apa la aku buat…

Rakan-rakan seangkatan dgn ku…semoga berjaya dialam pekerjaan…ku doakan moga2 kalian smua dpt kerja yg bgus2….InsyaAllah…sepanjang perkenalan kita…mesti ader yg x kena..tu..normal la tu…so, mintak ampun..maaf bnyak2…


Rakan2 dkat YM pun sama gak…bnyak kongsi maklumat2…terima kasih ea dkat smua…walaupun x seberapa kenal..tp ader la jgak manfaatnya…kalo terasa terganggu...x per...jgn bimbang…lpas ni…satay_08 da offline…da x der tenet da…haha…tp per2 hal…email ajer dkat : skulie_85@yahoo.com.my. Walau aper pn kita tetap kawan dunia dan akhirat…smoga berjaya….

Owh…lupa…shabat yg paling rapat dgn ku dkat kmpg…Wadie, Rashid, Wapie, n Skupih…budak2 ni smua da kerja…yg x kejer cuma aku jer…sbut pasal skupih ni…ni la org yg bertanggungjawab ltak nama skulie…knaper skulie r ?..rahsia beb..!!

Erm…saper lagi r…owh…dkat kmpter aku nih…sedih btul mengenang nasib ko…bnyak berjasa…harta paling bernilai…lpas ni aku bukan lg tuan ko ea...ko akan dpat tuan baru...orgnya…adik aku la…bg la pluang dkat dia…mungkin dia akan jaga ko lbih baik drpda aku…haha….smoga hayat ko berpanjangan….

K la…utk terakhirnya…mintak maaf dkat smua yg mengenali dan tidak mengenali…kpada rakan2….kalo diriku masih berhutang…tlng mintak ea…takut terlupa hutang tu…jgn malu n segan nk mintak…may be 1-2hb dismber baru balik ganu… InsyaAllah….ku akhiri dgan Assalamualaikum….

-FAZLI-
23 November 2008 (2:38am)

4 comments:

Izyan Hamizah said...

"Dan hendaklah ada di antara kalian segolongan umat yang menyeru kepada
kebajikan, menyuruh kepada yang ma'ruf, dan mencegab dari yang mungkar;
merekalah orang-orang yang beruntung." (Ali Imran: 104)


jadilah antara orng2 yang beruntung itu...

all d best for ur future life and hereafter. semoga hidup ini bukan sahaja dipenuhi dngn urusan dunia, tp juga akhirat krana di sana destinasi seorang hamba..

FarahHanimMohdFauzi said...

aku maafkan ko...(*_*)
and aku pon nak mintak maaf kat ko..maklumlah, kekadang mulut aku ni leh tahan laser gak...perlakuan aku ni pon kekadang xsedar dah sakitkan hati org....maaf eh..
=)gud luck

Machicken said...

you have been tagged..please check at http://hazeldazzle.blogspot.com/ under 'my first award' post

Helme Zulkipli said...

wahaha.... huuu.... sedih tul! wei! skulie. papehal lawat2 laa blog aku...
revolusievolusi.blogspot.com
orait? wasalam.. maap n ampun seadanya dariku - helme kedah