Saturday, November 1, 2008

SELAMAT BERJUANG – FINAL-

Salaam…

Lama x update blog ni… lbih kurang sbulan lebih… bz sangat2… erm... nk ambik 20 minit jer nk mengarut dalam blog ni....a rie ni memang letih & memenatkan.... balik dari Melaka jam 2ptg... so, bila sampai jer.. comfirm tido la... satu benda yg best arie ni… mkan asam pedas muar… ikan merah…fresh plak tu…(dkat sbelah pantai muar)…smalam pun da mkan ikan siakap ngan ikan pari..umh anas…(Dato’latif..bersama anak2 yatim)…kalo mkan free…smua best…hehe…

Minggu ni nk kena hantar draft Thesis dekat penyelia..Dr Faiz..sebut jer PSM ni..aku nk ucap time kasih dkat Dr Faiz and kawan2…bnyak benda yg aku blajar mengenai PSM ni…tajuknya tentang “ Design An Optical Receiver with Bandwidth Adjustment Capabilities”…. So, aku x nk sembang banyak pasal PSM ni…lain kali la..citer benda ni…PSM 1 dan PSM 2….bleh kita kongsi sama2…ader lg 10 minit untuk aku taip… (set 20 minit kan td)…

Minggu ni minggu stdy week sbenarnya….tp.. hampeh… x stdy lg… tau nk kehulu-kehilir jer… (nk buat cam ner.. aku ni memang kaki jalan)… jadi nk ambik kesempatan.. nk ucap dekat kawan2… selamat menempuhi Final… Stdy Smart… semoga berjaya dengan cemerlang… Apa2 pun utk mu Fazli…slamat berjuang… tingkatkan prestasi… jgn lupa pada yg esa… bnyakkan doa…

da x der idea nmpaknya…masa tinggal lg 2 minit…erm apa lg…perutku da lapar...jam da bebunyi da…da cukup 20 minit...(woww…masa terlalu pantas)..ok la...

“Selamat menempuhi Final, slamat berjuang”….tq..

-Fazli-
(8.13pm – 8.38pm)

No comments: